انعقاد قرارداد همکاری میان شیمی بازار و شرکت بازرسی بین‌المللی BSMI (صنعت مهندسی ابتکار آبی کیش)

در راستای اهداف شیمی بازار و تسهیل خرید و فروش فعالین صنایع شیمیایی قرار داد همکاری مابین حمیدرضا نیکجو مدیرعامل شرکت بین المللی BSMI و میلاد پوررجب مدیر توسعه بازار شیمی بازار منعقد شد.

به گزارش شیمی نیوز؛ در راستای اهداف شیمی بازار و تسهیل خرید و فروش فعالین صنایع شیمیایی قرار داد همکاری مابین حمیدرضا نیکجو مدیرعامل شرکت بین المللی BSMI و میلاد پوررجب مدیر توسعه بازار شیمی بازار منعقد شد.

مشترکین شیمی بازار از این پس می توانند از خدمات بازرسی کالا، ارزیابی کسب و کار، مشاوره های گشایش LC و سایر خدمات ارائه شده توسط مجموعه BSMI به صورت اختصاصی و از طریق پلتفرم شیمی بازار با هزینه ای مناسب و سرعتی بالا بهره مند شوند.

قابل ذکر است که شرکت بین المللی BSMI، دارای پروانه بازرسی برای کالاهای وارداتی و صادراتی و همچنین کالاهای داخلی می باشد. این شرکت با قرار گرفتن در لیست شرکت های مجاز بازرسی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و اخذ گواهینامه های معتبر متعدد همچون ISO17020 و ISO9001:2015 توانسته است خدمات گسترده ای در زمینه بازرسی کالا و کسب و کار ارائه دهد.

“شرکت بین المللی صنعت مهندسی ابتکار آبی کیش” به عنوان نماینده رسمی BSMI Group هلند، مبانی حرفه ای این مجموعه را که مبتنی بر مهارت درجه یک کارکنان، آموزش مستمر بازرسان، حضور در اکثر نقاط جهان ، دقت و سرعت در انجام بازرسی و تحویل مستندات و گواهی ها و ضمانت در خدمات است را برای ارتقاء هرچه بیشتر کیفیت تمامی محصولات و خدمات به کار گرفته است.

پوررجب مهم ترین مزایا همکاری شرکت‌های عضو شیمی بازار با BSMI را پاسخگویی سریع به خواسته های مدیران دانست و گفت: BSMI با توجه به پرسنل ماهر و رعایت استانداردهای بین المللی و به روز دنیا ، بهترین خدمات بازرسی را در زمینه صنایع شیمیایی با سرعت بالا و قیمتی مناسب در قالب پلتفرم شیمی بازار به شرکت‌ها ارایه می دهد.


تاریخ انتشار 08-07-1398